Pers

Courtyard Amsterdam Airport is regelmatig in het nieuws. Speciaal voor persdoeleinden publiceren wij hier de laatste persberichten en nieuws over ons bedrijf.

Voor meer informatie en foto’s kunt u contact opnemen met:

Joyce Kremer
Marketing Manager
Telefoon: 023 - 541 05 18
E-mail: joyce.kremer@claus.nl

Adres:
Claus Company
Bosweg 15 (voorheen: Kruisweg 1401)
2131 LX Hoofddorp

20 May 2019 | Courtyard by Marriott Amsterdam Airport (Claus Park Collection) in laatste fase uitbreiding

Expand Article
Met de recentelijke metamorfose van het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel is Claus Park Collection straks klaar voor de toekomst. Om nog beter te kunnen inspelen op de zakelijke...

Met de recentelijke metamorfose van het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel is Claus Park Collection straks klaar voor de toekomst. Om nog beter te kunnen inspelen op de zakelijke markt investeerde de organisatie in 6000 m2 uitbreiding, modernisering en verbouwing van het bestaande complex.

Claus Park Collection voor de zakelijke markt
Toen het hotel in 2002 opende was het een van de grotere hotels, nu inmiddels een van de kleinere; er is veel bijgebouwd in de afgelopen jaren. Het is essentieel om een bepaalde kritische grootte te hebben zodat je kan blijven concurreren qua prijs. Met die visie is vorig jaar met de grootschalige uitbreiding en modernisering van het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport begonnen. In juni zal de laatste fase van de uitbreiding van het zakelijke hotelworden afgerond. Niet alleen komen er nieuwe hotelkamers, parkeerplaatsen en meeting zalen bij, ook wordt het hotel met het naastgelegen Claus verbonden middels een overdekte passage. Tezamen met de andere locaties Papa's Beach House en Claus zal hiermee een verbeterd, moderner en groter aanbod ontstaan voor de zakelijke markt. 

Nieuwe kamers, zalen, Jeu de Boules en parkeerplaatsen
Martijn Beekhuis, General Manager Courtyard by Marriott Amsterdam Airport legt uit wat de zakengast straks kan verwachten: "Begin juni worden de laatste van de in totaal 112 nieuwe hotelkamers opgeleverd. We krijgen er ook twee nieuwe kamertypes bij. Zo worden er 108 comfort king rooms van 24 tot 27 m2 gerealiseerd en 4 shortstay rooms van 40m2. Deze shortstay kamers beschikken onder andere over een volledig ingerichte kitchenette en een living room area en zijn volledig ingericht op langdurig verblijf. Ook komen er vijf nieuwe meeting zalen, waaronder een auditorium met 130 zitplaatsen dat uitgebreid kan worden tot 330 zitplaatsen en 100 nieuwe parkeerplaatsen bij."

De hotelkamers worden allemaal ingericht volgens de specificaties van Courtyard by Marriott, de hoge kwaliteitseisen waar ieder Courtyard hotel aan moet voldoen. Beekhuis: "Wel hebben we ervoor gekozen om de kamers iets eigentijdser, stoerder, meer Europees en energiezuinig in te richten. Zo hebben we bijvoorbeeld veel staal laten terugkomen in de kamers in het volledig gasloze nieuwe gedeelte. Ook is gelet op slimme en energiebesparende oplossingen zoals oriëntatieverlichting over de vloer, smart tv's en mobile keys. Daarnaast is de entree van het hotel vernieuwd en in de tuin aan de achterzijde een hele gave Jeu de Boulesbaan aangelegd."

25 Mar 2019 | Claus, Courtyard hotel en Papa's Beach House doen het licht uit tijdens Earth Hour

Expand Article
Zaterdag 30 maart doen Claus, Courtyard by Marriott Amsterdam Airport en Papa’s Beach House om 20.30 uur een uur het licht uit tijdens Earth Hour. Hiermee laten de locaties zien dat zij...

Zaterdag 30 maart doen Claus, Courtyard by Marriott Amsterdam Airport en Papa’s Beach House om 20.30 uur een uur het licht uit tijdens Earth Hour. Hiermee laten de locaties zien dat zij achter het initiatief van het Wereld Natuur Fonds staan om aandacht te vragen voor de kwetsbaarheid van de aarde. Medewerkers van de locaties attenderen hun gasten op het initiatief en zorgen voor een sfeervolle avond met diner bij kaarslicht. 

Earth Hour past uitstekend bij het MVO beleid van Claus Park Collection; bestaande uit Claus (leisure & events), Courtyard by Marriott Amsterdam Airport (hotel) en Papa’s Beach House (restaurant & events). Martijn Beekhuis, General Manager Courtyard by Marriott Amsterdam Airport licht toe: “Earth Hour is een belangrijk initiatief aangezien klimaatverandering de orde van de dag is. De natuur wordt bedreigt en daarmee maken wij ons zorgen om de toekomst van onze planeet. Daarom doen wij samen met miljoenen mensen, steden, bedrijven en organisaties over de hele wereld één uur de lichten uit.” Marrèl Bolier, Operationeel Manager Papa’s Beach House vult aan: “De buitenverlichting gaat uit en we plaatsen fakkels bij de voordeur en terrassen. In het restaurant wordt alle verlichting gedimd, plaatsen we extra kaarsen en zetten we de openhaard aan voor een gezellige en intieme sfeer.”

Marriott International
Marriott International heeft meer dan 6.900 hotels in meer dan 130 landen en doen al jaren met haar hotels mee met dit belangrijke initiatief. Voor elk participerende hotel dat op Twitter of Instagram met #MIEarthHour #Serve360 aangeeft dat zij meedoen, doneert Marriott International $3 aan het Wereld Natuur Fonds.

Earth Hour
Earth Hour is al twaalf jaar een jaarlijks internationaal evenement georganiseerd door het Wereld Natuur Fonds en is wereldwijd de grootste en snelst groeiende beweging die aandacht vraagt voor de kwetsbaarheid van de aarde. Elk jaar in maart worden burgers, politici en bedrijven over de hele wereld verzocht om alle niet essentiële verlichting en elektrische apparatuur voor één uur uit te schakelen. Daarmee geven zij aan de toekomst van de aarde belangrijk te vinden. Jaarlijks doen honderden miljoenen mensen mee.

Earth Hour is georganiseerd om iedereen bewust te maken van het veranderende klimaat en de bescherming van natuurlijke bronnen. De keuze voor slimme en duurzame oplossingen staat hierbij voorop.

25 Jan 2019 | Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel viert hoogste punt uitbreiding

Expand Article
Een bijzonder moment vandaag in Hoofddorp. Met het hijsen van de vlag werd het hoogste punt bereikt van de uitbreiding van het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel. Op teken van...

Een bijzonder moment vandaag in Hoofddorp. Met het hijsen van de vlag werd het hoogste punt bereikt van de uitbreiding van het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel. Op teken van technisch vastgoedbeheerder Dennis Talens en General Manager Martijn Beekhuis werd de Nederlandse vlag onder begeleiding van het Wilhelmus gehesen. De uitbreiding van het hotel met 112 hotelkamers, 2 meeting rooms en een auditorium is naar verwachting in juni 2019 gereed.

Onder leiding van hoofdaannemer Bakels & Ouwerkerk Bouwgroep wordt er hard gewerkt aan de nieuwe vleugel. ‘Het is een droom die uitkomt. Na jaren voorbereiding is het fantastisch om nu dit hoogste punt met elkaar te vieren.’, aldus Beekhuis. Rick Claus, CEO van Claus Company, nodigde zijn directie- en bouwteam uit om samen met hem dit feestelijke moment te vieren in passende outfits. Stuk voor stuk kregen de mannen een bouwoverall aangereikt. Ook Leo Claus was aanwezig, die in september zijn afscheid als CEO vierde maar nog verantwoordelijk is voor het bouwmanagement van de uitbreiding. Volgens de traditie werd het hoogste punt gevierd met pannenbier, voor deze speciale gelegenheid geserveerd uit kruiwagens.

De rondleiding
De gasten kregen gedurende een rondleiding vanaf de vierde verdieping naar de begane grond toelichting op het bouwproces. Bij het afdalen in het gebouw werden de contouren van de toekomstige hotelkamers steeds beter zichtbaar. ‘Het hoogste punt vind ik persoonlijk het mooiste moment van de bouw. Overal gebeurt iets. Bovenin zie je veel ruwe bouw, en met elke verdieping die je afdaalt zet je voet in een omgeving die meer en meer gaat lijken op het eindresultaat. Dagelijks werken we met 80 tot 100 man in een vloeiende beweging achter elkaar door’, aldus Talens. En dat is te zien: op de 1ste en 2de verdieping zijn de ramen en kozijnen al geplaatst, worden de muren en plafonds afgewerkt en zijn de eerste tegels van de badkamer gelegd.

Afwerking
Nu het hoogste punt is bereikt, wordt aankomende week gestart met stucwerk en het afronden van de badkamers op de laagste verdiepingen. Rick Claus: ‘de mock-up room is zo goed als gereed. Het maakt me trots om tijdens de rondleiding al veel positieve reacties te ontvangen over de nieuwe look-and-feel’.

Marriott
In de nieuwe vleugel worden twee nieuwe kamertypes toegevoegd, de Comfort King Room en 4 Studio’s met long-stay faciliteiten. De Comfort King Room is een ruime kamer (24-27 m2) met floor-to-ceiling ramen en 55 inch Samsung Smart TV met Chromecast. De ruime studio (40 m2) heeft een eigen kitchenette en woongedeelte met loungebank. Met de Marriott app kunnen gasten met een telefoon hun kamerdeur openen of verzoeken doen voor extra service en andere wensen voorafgaand aan, tijdens en na hun verblijf.

Impressie Comfort King Room

19 Mar 2018 | Keukenhof Hotel Express rijdt tweemaal daags voor gasten Courtyard Amsterdam Airport hotel

Expand Article
  Ook dit jaar is Keukenhof voor de gasten van het Courtyard Amsterdam Airport hotel gemakkelijk te bereiken met de Keukenhof Hotel Express. De bus vertrekt tweemaal daags en vervoert...

 

Ook dit jaar is Keukenhof voor de gasten van het Courtyard Amsterdam Airport hotel gemakkelijk te bereiken met de Keukenhof Hotel Express. De bus vertrekt tweemaal daags en vervoert de hotelgasten binnen 20 minuten naar Keukenhof. Keukenhof is geopend van 22 maart t/m 13 mei.

Keukenhof in Lisse wordt ook wel ’s werelds grootste bloementuin genoemd. Met ruim 7 miljoen bloembollen, met wel 800 verschillende soorten tulpen biedt de Keukenhof een fleurige variëteit aan kleuren en bloemen. Naast de ruim 32ha aan bloemen, kunnen gasten genieten van spectaculaire bloemenshows, verrassende inspiratietuinen, unieke kunstwerken en diverse evenementen. Keukenhof is geopend van 22 maart tot en met 13 mei 2018.

Thema
Het thema van dit jaar is ‘Romantiek in Bloemen’. Het historische park is midden in de Romantiek ontworpen (1857) als siertuin voor Kasteel Keukenhof. Sinds 1950 bloeien hier een miljoen tulpen. Ook de bloemenshow staat in het teken van Romantiek met een rozenshow die groter wordt dan ooit met de rode roos, het symbool van de ware liefde. Dit jaar heeft Keukenhof ook een prachtig tulpenmozaïek van 50.000 bollen geplant. Bezoekers genieten aan het einde van het Keukenhofseizoen van ‘Romantiek in Keukenhof’; een festival met klassieke muziek in het park tussen de tulpen.

Vertrektijden
Keukenhof Hotel Express vertrekt dagelijks om 9.25 uur en 12.55 uur naar Keukenhof en vertrekt om 13.30 uur en 17.00 uur terug naar het hotel. De bus tickets dienen vooraf geboekt en gekocht te worden in verband met de gelimiteerde capaciteit in de bus. De tickets, retour met de bus en toegangsticket tot Keukenhof, kosten € 24,50 voor volwassenen en € 12,50 voor kinderen van 4 tot 18 jaar. Kinderen tot 4 jaar hebben gratis toegang. De tickets zijn te koop bij de receptie van het Courtyard Amsterdam Airport.

19 Mar 2018 | Het licht uit voor Earth Hour bij Claus, Courtyard hotel en Papa’s Beach House

Expand Article
Aanstaande zaterdag 24 maart gaat om 20.30 uur een uur het licht uit bij Claus, Courtyard by Marriott Amsterdam Airport en Papa’s Beach House. Tijdens Earth Hour worden wereldwijd alle...

Aanstaande zaterdag 24 maart gaat om 20.30 uur een uur het licht uit bij Claus, Courtyard by Marriott Amsterdam Airport en Papa’s Beach House. Tijdens Earth Hour worden wereldwijd alle niet essentiële verlichting uitgezet of gedimd om te laten zien dat zij de aarde belangrijk vinden. De medewerkers van de locaties attenderen hun gasten op het initiatief en zorgen voor een sfeervolle avond met diner bij kaarslicht. Daarbij serveert het Courtyard hotel haar gasten een glow in the dark cocktail. Earth Hour is een initiatief van het Wereld Natuur Fonds.

Het initiatief past uitstekend bij het MVO beleid van Claus Park Collection; bestaande uit Claus (leisure & events), Courtyard by Marriott Amsterdam Airport (hotel) en Papa’s Beach House (restaurant & events). “Het is goed om mee te doen met Earth Hour; klimaatverandering is de orde van de dag, de natuur wordt bedreigt en we maken ons zorgen over de toekomst van onze planeet. Daarom doen wij samen met miljoenen mensen, steden, bedrijven en organisaties over de hele wereld tijdens Earth Hour 1 uur de lichten uit.”, aldus Martijn Beekhuis, General Manager Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel. General Manager Papa’s Beach House Koen van Kaam vult aan: “Alle verlichting in het restaurant wordt gedimd, de buitenverlichting gaat uit en we plaatsen fakkels bij de voordeur en terrassen. Binnen plaatsen we extra kaarsen in het restaurant en zetten we de openhaard aan voor een gezellige, intieme sfeer.”

Marriott International
Marriott International heeft meer dan 6.500 hotels in meer dan 127 landen en doen al jaren met haar hotels mee met dit belangrijke initiatief. Daarbij doneert Marriott International voor elk participerend hotel $ 1,- per geplaatst social media bericht aan het Wereld Natuur Fonds.

Earth Hour
Earth Hour is al elf jaar een jaarlijks internationaal evenement georganiseerd door het Wereld Natuur Fonds en is wereldwijd de grootste en snelst groeiende beweging die aandacht vraagt voor de kwetsbaarheid van de aarde. Elk jaar in maart worden burgers, politici en bedrijven over de hele wereld verzocht om alle niet essentiële verlichting en elektrische apparatuur voor één uur uit te schakelen. Daarmee geven zij aan de toekomst van de aarde belangrijk te vinden. Jaarlijks doen honderden miljoenen mensen mee.

Earth Hour is georganiseerd om iedereen bewust te maken van het veranderende klimaat en de bescherming van natuurlijke bronnen. De keuze voor slimme en duurzame oplossingen staat hierbij voorop.

7 Apr 2017 | Courtyard Amsterdam Airport hotel 15 jaar en renoveert alle hotelkamers

Expand Article
Zaterdag 8 april was het 15 jaar geleden dat het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel als eerste nieuwgebouwde Courtyard hotel in Europa werd geopend. Tegelijkertijd worden ook alle...

Zaterdag 8 april was het 15 jaar geleden dat het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport hotel als eerste nieuwgebouwde Courtyard hotel in Europa werd geopend. Tegelijkertijd worden ook alle 148 kamers volledig gemoderniseerd met de laatste innovaties op hotelgebied. Afgelopen zomer werd het business center al vernieuwd. Het hotel is een van de drukst bezette hotels in de regio.

De nieuwe hotelkamers zijn ontworpen volgens de laatste specificaties van Marriott en beschikken onder andere over een harde vloer – die zeer gewaardeerd wordt in verband met hygiëne –, luxe bedden met anti-allergie kussens, gratis high-speed WiFi en Smart TV’s met narrowcasting en apps (Netflix en Spotify). ‘Na maanden van voorbereiding voor een totaal vernieuwend Courtyard interieur, hebben we afgelopen week de eerste gasten verwelkomt in onze nieuwe kamers. De reacties waren lovend’, aldus Martijn Beekhuis, General Manager.

Ruime kamers
Het Courtyard Amsterdam Airport heeft de grootste hotelkamers in de regio Schiphol (30m2), die allemaal beschikken over aparte douche en een bad. Door de ruime kamers, keuken faciliteit voor gasten en ligging midden in het Haarlemmermeerse Bos op 15 minuten afstand van Schiphol is het hotel ook geschikt voor extended stay reizigers. Er is een directe 24-uurs verbinding met Schiphol Amsterdam Airport en Haarlem, op loopafstand van het hotel.

Business center
Afgelopen zomer is het business center met 5 multifunctionele vergaderruimtes eveneens gerenoveerd. De zalen zijn ingericht met beschrijfbare muren, ergonomische stoelen, break-out tafels en innovatieve technieken, zoals een systeem voor draadloos beamen en Marriott’s Meeting Services App waarmee de gasten direct communiceren met medewerkers van het hotel.

Foto: Gerenoveerde King Room in het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport

Marriott International

23 Sep 2016 | Marriott International’s Expanded Portfolio of 30 Leading Hotel Brands Sets New Global Standard for Unrivaled Travel Experiences and Expanded Loyalty Benefits

Expand Article
Today, the most iconic and visionary name in hospitality, Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR), expands to include 30 of the most desirable and prestigious hotel brands with the addition of...

At a time when travelers place even greater emphasis on enriching and personal experiences, they can now choose from the most diverse selection of hotel brands ever. With more than 5,700 hotels and 1.1 million rooms in over 110 countries across the globe, guests now have access to the best hotels and resorts wherever they travel.

Marriott International’s portfolio now includes a series of quintessential luxury and lifestyle names. The Ritz-Carlton, St. Regis, Bulgari Hotels & Resorts, JW Marriott, The Luxury Collection, W Hotels and EDITION define a new era of luxury travel, with dynamic brands such as Westin, Renaissance and Autograph Collection occupying an evolving lifestyle category. Premium brands like Marriott Hotels and Sheraton anchor the portfolio and provide a broad array of choices around the world for business and leisure travel. And new, fun, accessible experiences at Moxy Hotels, AC Hotels and Aloft add to the portfolio, ensuring our guests have whatever they want, wherever they are in the world.

“The marriage of these two leading hotel companies means Marriott will deliver an unparalleled guest experience with more hotels in more global destinations, an unrivaled range of comprehensive accommodations to suit every traveler, and the industry’s best loyalty programs,” said Arne Sorenson, President and Chief Executive Officer of Marriott International. “Providing such a wide selection reinforces our enduring commitment to offering guests an even greater world to explore with Marriott at their side.”

Expanded Loyalty Benefits

Also starting later today, members of Marriott’s leading loyalty programs, Marriott Rewards – which includes The Ritz-Carlton Rewards – and Starwood Preferred Guest (SPG), are invited to link their accounts at members.marriott.com to enjoy the benefits, recognition and experiences each program has to offer. Members will have their status matched across programs and be able to transfer and redeem points across programs for travel to more destinations than ever before. Members who link their accounts will be able to transfer points at a three-to-one ratio (three Marriott Rewards points = one SPG Starpoint) between the programs for redemption stays or on the Marriott Rewards Experiences Marketplace or SPG’s Moments platform.

23 Mar 2015 | Alle lichten uit bij Claus, Courtyard hotel en Papa's Beach House

Expand Article
Zaterdag 28 maart doen het Courtyard by Marriott – Amsterdam Airport hotel, Claus en Papa’s Beach House om 20.30 uur het licht uit voor Earth Hour. Tussen 20.30 uur en 21.30 uur...

Zaterdag 28 maart doen het Courtyard by Marriott – Amsterdam Airport hotel, Claus en Papa’s Beach House om 20.30 uur het licht uit voor Earth Hour. Tussen 20.30 uur en 21.30 uur wordt de niet essentiële verlichting uitgezet of gedimd. Tijdens dit uur attenderen de medewerkers van het hotel, de evenementen- en leisurelocatie en de buitenlocatie hun gasten op het initiatief. Earth Hour is een initiatief van het Wereld Natuur Fonds en tevens de start van de Environmental Awareness Month van Marriott International.

Courtyard, Claus en Papa’s Beach House doen graag mee met dit initiatief. “Onze hotelgasten krijgen een met de hand opwindbare lantaarn om zichzelf van licht te voorzien. Daarbij krijgen zij een drankje naar keuze aangeboden”, aldus Martijn Beekhuis, General Manager van het Courtyard by Marriott hotel. “Wij doen graag onze lichten voor één uur uit om het initiatief te steunen en iedereen om ons heen stil te laten staan bij Earth Hour.”, aldus Robert Aukes, General Manager van Claus. “In restaurant Blue Marlin gaat de verlichting uit en zetten we kaarsen en de openhaard aan om een gezellige intieme sfeer te creëren. Papa’s Beach House heeft de perfecte setting met de natuur en het meer om stil te staan bij Earth Hour.”, aldus Alexander Claus, Interim Manager van Papa’s Beach House. Dit initiatief past uitstekend binnen het MVO beleid van de bedrijven.

Earth Hour
Earth Hour is een jaarlijks internationaal evenement georganiseerd door het Wereld Natuur Fonds en is wereldwijd de grootste en snelst groeiende beweging die aandacht vraagt voor de kwetsbaarheid van de aarde. Elke laatste zaterdag in maart worden burgers, politici en bedrijven over de hele wereld verzocht om alle niet essentiële verlichting en elektrische apparatuur voor één uur uit te schakelen. Daarmee geven zij aan de toekomst van de aarde belangrijk te vinden. Vorig jaar deden honderden miljoenen mensen mee.

Earth Hour is georganiseerd om iedereen bewust te maken van het veranderende klimaat en de bescherming van natuurlijke bronnen. De keuze voor slimme en duurzame oplossingen staat hierbij voorop.

Environmental Awareness Month
Marriott International organiseert dit jaar voor het eerst de Environmental Awareness Month in Europa die start op zaterdag 28 maart om 20.30 uur en eindigt op donderdag 30 april 2015. Het doel is om met gasten een bos van 5.000 bomen te planten via WeForest. Europese Marriott hotels nodigen hun gasten uit om een origami sculptuur van handdoeken te maken en dan een foto te sturen naar Planet Marriott Europe. Voor elke foto doneert Marriott één boom aan WeForest. 

9 Feb 2015 | Hotelgasten maken een Van Gogh in het Courtyard by Marriott

Expand Article
2015 is het jaar van Van Gogh en daar speelt het Courtyard by Marriott – Amsterdam Airport op een ludieke wijze op in. In de lobby staat een replica van de Zonnebloemen van de Nederlandse...

2015 is het jaar van Van Gogh en daar speelt het Courtyard by Marriott – Amsterdam Airport op een ludieke wijze op in. In de lobby staat een replica van de Zonnebloemen van de Nederlandse kunstenaar en een canvasdoek met een hele grote kleurplaat van hetzelfde schilderij. Hotelgasten worden uitgenodigd om mee te helpen om het bijzondere schilderij van Van Gogh op eigen wijze in te vullen.

Onder het mom van: Make room for a little fun: Let’s create our own “Sunflowers” hebben inmiddels al veel gasten hun aandeel in het schilderij gehad. Onderaan het schilderij hebben de ‘schilders’ de mogelijkheid om zijn of haar naam op te schrijven waardoor het een uniek stuk en een echt collectorsitem wordt. Op de Facebookpagina van het hotel is het ontstaan van het bijzondere doek te volgen.

Kunstenaar Vincent van Gogh is dit jaar 125 jaar geleden overleden. Het hele jaar eren verschillende steden in Europa de kunstenaar met bijzondere tentoonstellingen en evenementen rondom het thema 125 jaar inspiratie.

24 Jul 2014 | Courtyard by Marriott hotel biedt mobiel inchecken voor gasten

Expand Article
Vanaf deze week is het mogelijk voor hotelgasten om bij het Courtyard by Marriott hotel in Hoofddorp via hun mobiele telefoon in en uit te checken. Via de Marriott app kunnen gasten met een...

Vanaf deze week is het mogelijk voor hotelgasten om bij het Courtyard by Marriott hotel in Hoofddorp via hun mobiele telefoon in en uit te checken. Via de Marriott app kunnen gasten met een smartphone snel en eenvoudig in- en uitchecken.

Het mobiele in- en uitchecken is exclusief beschikbaar voor gasten die in het bezit zijn van een Marriott Rewards lidmaatschap, het loyalty programma van Marriott, en van een iPhone of Android telefoon. De hotelgast krijgt een melding om in te checken, de mogelijkheid om de aankomsttijd aan te geven en een melding als de kamer gereed is. Als de gast vervolgens uitcheckt via de app, krijgt de gast hier een bevestiging van en kan de gast gelijk vertrekken zonder via de receptie te moeten gaan. Deze snelle en eenvoudige manier van in- en uitchecken zorgt voor een nuttige tijdsbesparing voor de zakelijke gast in het hotel.
De mobiele check-in en check-out app wordt nu bij ruim 1.000 Marriott hotels wereldwijd gebruikt, waarmee Marriott het industrie’s grootste en eerste merk is dat mobiele services biedt. Marriott wil met deze nieuwe service een diepere digitale relatie opbouwen met haar gasten.

Marriott Rewards
Met het Marriott Rewards lidmaatschap spaart u punten of miles, bij elke overnachting in meer dan 3.000 deelnemende hotels wereldwijd. De punten zijn niet alleen in te wisselen voor gratis overnachtingen en gratis upgrades, maar ook voor aankopen van bekende ontwerpers en merken zoals Apple, Michael Kors, Prada, Nikon en Canon. De punten van het Marriott Rewards lidmaatschap verlopen nooit. Gold members ontvangen daarbij gratis internet en platinum members ontvangen gratis internet, shuttleservice, parkeren en vanaf 1 augustus aanstaande het ontbijt gratis. Het lidmaatschap is gratis.

 

1 May 2014 | Courtyard by Marriott hotel steunt SOS Kinderdorpen

Expand Article
De hele maand mei doneert het Courtyard by Marriott – Amsterdam Airport hotel € 1,- voor elk diner aan SOS Kinderdorpen. Dit is onderdeel van Marriott Internationals Europese...

De hele maand mei doneert het Courtyard by Marriott – Amsterdam Airport hotel € 1,- voor elk diner aan SOS Kinderdorpen. Dit is onderdeel van Marriott Internationals Europese “You Eat, We Give” programma om de organisatie te steunen in de strijd tegen jeugdwerkloosheid.

Het “You Eat, We Give” programma is onderdeel van Marriott’s “World of Opportunity” initiatief in heel Europa, dat jongeren uit kansarme milieus hun volledige potentieel helpt te bereiken door het bijbrengen van sociale vaardigheden en het verstrekken van beroeps- en onderwijskansen.

Met de ‘You Eat, We Give’ promotie toont het Courtyard by Marriott – Amsterdam Airport haar inzet in het helpen van jongeren in de voorbereiding op het beroepsleven. “Wij zijn blij dat wij binnen ons vak iets goed kunnen doen voor de maatschappij. Op deze manier genieten onze gasten van een heerlijk diner en dragen wij bij aan de ondersteuning van kansarme jongeren., aldus Martijn Beekhuis, General Manager.

Door middel van dit initiatief, zal Marriott International in meer dan 280 hotels in heel Europa fondsen en donaties in natura werven en vrijwilligers mobiliseren voor twee charitatieve partners; SOS-Kinderdorpen in continentaal Europa en “The Prince's Trust Fairbridge” programma in het Verenigd Koninkrijk.

SOS Kinderdorpen
SOS Kinderdorpen zorgt er al 65 jaar voor dat kinderen die er alleen voor staan, kunnen opgroeien in een liefdevol gezin. De organisatie werkt vanuit de visie dat kinderen recht hebben op een thuis en een goede opvoeding binnen een veilige omgeving in hun eigen land. Met deze unieke gezinsgerichte aanpak krijgen bijna 320.000 kinderen in 133 landen verspreid over de hele wereld een solide basis om zich te ontwikkelen tot kansrijke en zelfstandige volwassenen. Kijk voor meer informatie op www.soskinderdorpen.nl.

 

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Meer informatie